Consumer insight
מי אנחנו
פרסומים
 

'אפשר להציע לך חברות? מערכות יחסים עם הצרכן'

 

כולם מדברים על 'מערכות יחסים' כהתפתחות של העשייה השיווקית. לכאורה, הצהרה על קיום מערכת יחסים מעידה על כך שהמותג 'רואה' את הצרכן שמולו. אך מה זאת 'מערכת היחסים'? האם יש רק מערכת יחסים אחת אפשרית בין הצרכן והמותג? ואם לא – איך יודעים איזה מערכת יחסים מתאימה למותג שלנו? איך יודעים  איזה מערכת יחסים נוכל לנהל בהצלחה לאורך זמן?

בחיים, אנחנו נמצאים במגוון גדול של מערכות יחסים. כל אחת והסיפור שלה, כל אחת מתנהלת באופן אחר.
אז איזה מערכת יחסים נבחר לנהל עם הצרכן שלנו על מנת ליצור את הטריגר לנאמנות, להמלצות וליצירת קרקע של סלחנות אשר יאפשרו לקשר לעמוד בטלטלות השיווקיות?

 

מה בסדנא?

*   נפצח את המושג "מערכת יחסים" ביחסי מותג - צרכן

*   נזהה את השלבים והתהליכים בהתפתחות מערכת היחסים

*   נכיר סוגי מערכות יחסים רלוונטיות ליחסי מותג - צרכן

*   נבין את המשמעויות של מערכות היחסים השונות בעיני הצרכן
וההשלכות שיש לכל סוג על הציפיות מהמותג

*   ניתן כלים להבין מה מערכת היחסים המתאימה למותג שלנו

 

פיתוח והנחיה משותפת עם עירית ענבר מטפלת מוסמכת בפסיכותרפיה ממוקדת. בעלת קליניקה פרטית לייעוץ אישי, זוגי ומשפחתי.
M.A בהתנהגות ארגונית, אוניברסיטת ת"א, יועצת ארגונית בכירה, מנחה ומדריכה מוסמכת, בעבר ראש מדור פיתוח ארגוני של חיל הים.

 
 

'תובנות צרכניות – איך יודעים שזה זה'

 

עולם השיווק מבוסס על מתן מענה לתובנות צרכניות. אבל איך מזהים את התובנות הצרכניות? איך בוחרים בתובנות הנכונות? ואיך מחברים אותן למותג?

 

מה בסדנא?

*   הצגת דוגמאות לתובנות צרכניות בתחומים נושקים לתחום העיסוק של המותג

*   הצפת תובנות נוספות, על פי שאלות מנחות

*   עבודה עם חומרים אותנטיים צרכניים – ציטוטים מקבוצות, משחקי תפקידים, תמונות ועוד למציאת התובנות הרלוונטיות

*   סיכום – בחירת התובנות והגדרת כלים לעבודה עם תובנות צרכניות

 

מותאם לכל מותג ותחום.

מבוסס על הספר 'סודות הצרכן הישראלי - כל מה שצריך לדעת כדי למכור לישראלים' מהדורה שנייה, מאי 2010, ועל חומרים מקבוצות מיקוד 2005- 2010

יישומים
ותוצרים
 
לקוחות
 
Consumer insight | צמיחת מותגים | כינוס מותגים | התנהגות צרכנים | בניית אתרים